Asiakaskohtaiset koulutukset eroavat avoimista siinä, että niissä tavoite on hyvin konkreettinen. Koulutuksen tavoitteena voi olla vaikkapa muutoksen tukeminen tai strategian toimeenpanon varmistaminen.
”Yritysten toimintaympäristö muuttuu hyvin nopeasti. Siksi hallinnon ja operatiivisen johdon on oltava jatkuvasti ajan tasalla ja selvillä siitä, mihin suuntaan liiketoimintaa tulee ohjata ja kehittää”, muotoilee Hämeenlinnan osuusmeijerin toimitusjohtaja Risto Koski.
”Olemme kuluneiden vuosien aikana päivittäneet säännöllisesti strategiamme yhteistyössä Pellervo-Instituutin kanssa. Tämä on tae johdonmukaiselle ja määrätietoiselle toiminnalle. PI-johtamiskoulu vahvistaa tätä kehitystä.”
”Asiakaskohtaisia koulutuksia ovat tilanneet osuuskunnat, metsänhoitoyhdistykset, vakuutusyhdistykset ja järjestöt. Teemat vaihtelevat hallitustyön arvioinnista edustajiston koulutukseen tai talouskoulutukseen”, kertoo Kari Huhtala PI-johtamiskoulusta.
Asiakaskohtaiset koulutukset eroavat avoimista siinä, että niissä tavoite on hyvin konkreettinen. Koulutuksen tavoitteena voi olla vaikkapa muutoksen tukeminen tai strategian toimeenpanon varmistaminen.
”Yritysten toimintaympäristö muuttuu hyvin nopeasti. Siksi hallinnon ja operatiivisen johdon on oltava jatkuvasti ajan tasalla ja selvillä siitä, mihin suuntaan liiketoimintaa tulee ohjata ja kehittää”, muotoilee Hämeenlinnan osuusmeijerin toimitusjohtaja Risto Koski.
”Olemme kuluneiden vuosien aikana päivittäneet säännöllisesti strategiamme yhteistyössä Pellervo-Instituutin kanssa. Tämä on tae johdonmukaiselle ja määrätietoiselle toiminnalle. PI-johtamiskoulu vahvistaa tätä kehitystä.”
”Asiakaskohtaisia koulutuksia ovat tilanneet osuuskunnat, metsänhoitoyhdistykset, vakuutusyhdistykset ja järjestöt. Teemat vaihtelevat hallitustyön arvioinnista edustajiston koulutukseen tai talouskoulutukseen”, kertoo Kari Huhtala PI-johtamiskoulusta.