Posti- ja verkkolaskuosoitteet

Assistentti

sari.forsberg@mtk.fi

Yhtiö

PI-Johtamiskoulu eli viralliselta nimeltään Pellervo-Instituutti Oy on Osuuskuntien Keskusjärjestö Pellervon ry:n ja MTK ry:n omistama, vuonna 1991 perustettu yhtiö. Toimistomme sijaitsee Simonkadulla Helsingissä ja toimialueemme on koko Suomi.

Toimintamme keskeinen tavoite on, että osuuskuntien ja muiden yhteisöjen hallinnossa ja johdossa toimivat osaavat sekä aktiiviset ihmiset. Erityisosaamisalueitamme ovat osuuskuntien ja muiden jäsenomisteisten yhteisöjen hallinto ja johtaminen, juridiikka, talous sekä strategiatyö. Toteutamme näillä aihealueilla koulutuksia ja kursseja, kaikille avoimia valmennuskokonaisuuksia sekä yhteisökohtaisia räätälöityjä kokonaisuuksia.

Ihmiset

Yhtiössä työskentelevät toimitusjohtaja Pauli Keränen sekä osa-aikaisena assistenttina Sari Forsberg MTK ry:stä. Osaamisresursseinamme ovat lisäksi omistajayhteisöjen asiantuntijat sekä laaja joukko pitkäaikaisia asiantuntija- ja valmennuskumppaneita.

Yhtiön hallituksessa toimivat

Heikki Laurinen, puheenjohtaja (talousjohtaja, MTK ry)
Kari Huhtala, varapuheenjohtaja (osuustoimintajohtaja, Osuuskuntien Keskusjärjestö Pellervo ry)
Marko Puhto, jäsen (toimitusjohtaja, Osuuskunta Pohjolan Maito)